تعمیرات موبایل ، البان - 3

تعمیرات موبایل ، البان

برای گفتگویی آزادتر با دوستانتان
به انجمن ما مراجعه کنید
قالب جدیدی برای وبلاگتان نیاز دارید؟!!
شهرقالب !
دنبال مطالب تفریحی هستید؟!
بخش تفریحی!
اطلاعات سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 45
کل نظرات : 0
آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0
آمار بازدید
آی پی امروز : 3
آی پی دیروز : 30
بازدید امروز : 5
باردید دیروز : 65
ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 150
بازدید ماه : 441
بازدید سال : 2,132
بازدید کلی : 34,100
مشخصات
آی پی : 3.23.95.247
سیستم عامل :
مرورگر: Safari 5.1
آرشیو

نویسنده : البان
بازدید : 86


آیا تا بحال شده که در تلگرام مطلبی را ببینید و دوست داشته باشید در جایی ذخیره کنید؟ عکسها را که در حافظه گوشی ذخیره می نمایید، اما متنها را باید چه کرد؟

در این پست دکی راهکاری را به شما ارائه خواهد داد تا به راحتی این کار را به انجام برسانید. کافیست در لیست مخاطبین گوشی تان اسم و شماره خودتان را اضافه نمایید! آنگاه در فضای تلگرام به راحتی می توانید با خودتان چت کنید و پیغام های مورد علاقه تان را به خودتان فوروارد نمایید!

از دیگر محاسن این کار فرستادن فایل از موبایل به رایانه شخصی تان و بالعکس می باشد. کافیست روی هردو سیستم با شماره خودتان تلگرام را رجیستر کرده باشید.

Telegram DigiDoki

تلگرام، دیجی دکی

یک کار جالب در تلگرام ایجاد یک کانال خصوصی (private) است و در آن خود و اشخاص دیگری را که دوست داری عضو کنی و به هر کس که می خواهد در آن پیغامی بگذارد اجازه ادمینی بدهی. حسن این کار این است که دیگران به این کانال دسترسی نخواهند داشت!

 

تعمیر گوشی تعمیر موبایل


نویسنده : البان
بازدید : 70


در گوشی های آیفون به روز رسانی شده یک قابلیت تحت عنوان سیری (Siri) اضافه شده که با آن گوشی ناطق شده و می توان با گوشی صحبت کرد و کارها را پیش برد.

Voice-commands Siri DigiDoki

سیری، دیجی دکی

اما باید احتیاط کرد که همین سیری خانوم می تواند راهی باشد برای دور زدن رمز اولیه گوشی و بدون وارد کردن رمز می توان به گوشی دسترسی پیدا کرد.

به دلایل امنیتی از بیان چگونگی این کار پرهیز می کنم اما وظیفه مبی دکی ارائه پیشنهاد برای جلوگیری از سوءاستفاده دیگران است. با وجود آنکه شرکت اپل از چنین نقصی آگاه شده، اما راهکاری برای از بین بردن آن در به روز رسانی های بعدی خود ارائه نکرده است. اما به هرحال خود صاحب گوشی توانایی رفع این نقیصه را دارد. بهترین کار این است که هنگامی که نیازی ندارید، قابلیت سیری را خاموش کنید.

Turn Siri Off DigiDoki

خاموش کردن سیری، دیجی دکی

تعمیر موبایل با دیجی دکی آسون میشه



نویسنده : البان
بازدید : 71


بلاخره انتظارها به پایان رسید و شرکت اپل در کنفرانسی از محصولات جدید خود رونمایی کرد. شرکت اپل علاوه بر محصولات جدیدش آمار و ارقام جالبی نیز منتشر کرد. در ادامه به تفکیک آنها را بیان خواهم کرد و درمورد گوشی آیفون ۷ توضیح کاملی خواهم داد.

140billion-apple-digidoki

آمار اپ اپل، دیجی دکی

iphone-sale-digidoki

تعداد فروش آیفون، دیجی دکی

و اما چه آماری بیان شد؟ تا آن لحظه ۱۴۰میلیارد بار استفاده کنندگان از محصولات اپل از اپ استور نرم افزار دانلود کرده اند. ساعت اپل بعد از ساعت رولکس پرفروشترین ساعت دنیا لقب گرفته است. شرکت اپل توانسته یک میلیارد گوشی آیفون به فروش برساند.

apple-watch-sale-digidoki

رتبه فروش آی واچ، دیجی دکی

pokemon-go-i-watch-digidoki

آیواچ، دیجی دکی

در این کنفرانس علاوه بر این آمار از گوشی ها و ساعتهای جدید نیز رونمایی شد. ساعت های نسل دوم ضد آب و ضد خاک اپل که از نرم افزارهای معروفی همچون بازی پوکمان گو پشتیبانی می کند را معرفی کرد.

بخش هیجان انگیز این کنفرانس معرفی گوشیهای سری ۷ آیفون بود. گوشی های سری ۷ در دو مدل آیفون ۷ و آیفون ۷پلاس با مشخصه ضد آب و ضد خاک بودن به جهانیان و علاقه مندان به گوشی های آیفون معرفی شد.

iphone-7-colors-digidoki

رنگهای آیفون ۷، دیجی دکی

به زودی در یک پست مجزا به طور کامل در مورد ویژگی های این دو محصول جدید اپل توضیحاتی خواهم داد.

از دیگر اخبار مهم این کنفرانس تاریخ ورود به بازار و قیمت گوشیهای آیفون ۷ بود. ثبت نام برای خرید این گوشیها از ۹ سپتامبر آغاز شده و از ۱۶ سپتامبر علاقه مندان می توانند آنها را در دست خود داشته باشند. قیمت اعلامی از طرف شرکت اپل برای گوشی آیفون ۷ ۳۲، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی آیفون ۷ به ترتیب ۷۹۰، ۹۱۰ و ۱۰۶۰ دلار و برای آیفون ۷ پلاس ۳۲، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی به ترتیب ۹۱۰، ۱۰۳۰ و ۱۱۸۰ دلار اعلام شده است.

iphone-7plus-black-digidoki

آیفون ۷ پلاس سیاه، دیجی دکی

کارشناسان بازار احتمال می دهند که این مدلهای جدید تفریبا یک یا دو هفته بعد از ارائه در بازار جهانی به بازار ایران نیز برسد، اما احتمالا در ابتدا فاصله بسیار زیادی با قیمتهای اعلام شده در این پست داشته باشد. با کمی صبر (یکی دو ماه) می توان گوشیها را با قیمت واقعی تری خریداری نمود.

بزودی توضیحات کاملی درباره این گوشیها خواهم داد

تعمیر موبایل با دیجی دکی اسون میشه!


نویسنده : البان
بازدید : 73


براساس تازه ترین آمار و اطلاعاتی که توسط شرکت Strategy Analytics جمع آوری و منتشر شده است، مشخص شده که پرچمدار سال گذشته اپل یعنی آیفون ۶ اس، به عنوان محبوب ترین گوشی هوشمند در سرتاسر جهان شناخته می شود. از میان سه عنوان اول تا سوم در لیست گوشی های پرفروش و محبوب جهان، هر دو جایگاه اول و دوم از آن آیفون ۶ اس و آیفون ۶ شرکت اپل هستند.

آیفون ۶ اس در سه ماهه دوم سال مالی ۲۰۱۶ با رسیدن به رقم ۱۴.۲ میلیون دستگاه فروخته شده به عنوان پر فروش ترین محصول در آن زمان شناخته شد. رتبه دوم این لیست از آن محصولی است که دو سال از عمرش می گذرد. آیفون ۶ عنوان محصول دوم این رقابت را با رقم فروش ۸.۵ میلیون دستگاه از آن خود کرده است. جالب اینجاست که آیفون ۶ اس و آیفون ۶ توانستند رکورد فروش سامسونگ گلکسی اس ۷ اج که در ماه مارس امسال عرضه شد را هم بشکنند و در سه ماهه چهارم امسال، باز هم ۸.۳ میلیون دستگاه فروش داشته باشند تا گلکسی اس ۷ اج به عنوان سومی خود بسنده کند.

امروز هم گزارش انفجار یک مورد دیگر از گوشی های گلکسی نوت ۷ که خسارتی ۱۳۸۰ دلاری در اتاق یک هتل به وجود آورد احتمالاً اوضاع رقابت با اپل را برای سامسونگ خیلی سخت تر از گذشته خواهد کرد و در این میان هوواوی بیشترین سود را از این اوضاع خواهد برد.

تعمیر موبایل با دیجی دکی


نویسنده : البان
بازدید : 58


قابل توجه دوستانی که از محصولات اپل استفاده می کنند و به ناچار مجبورند از اپل آیدی استفاده کنند.

اپل آیدی یک امکان امنیتی بسیار قوی و در عین حال می تواند خطرناک باشد. دستگاه اپلی شما بدون این اپل آیدی درواقع به هیچ دردی نخواهد خورد. برای رجیستر کردن گوشی، نصب نرم افزار، به روز رسانی و … مورد نیاز می باشد.

apple-id-digidoki

اپل آیدی، دیجی دکی

اما این اپل آیدی چه خطراتی دارد؟ خطر اول استفاده از اپل آیدی دیگران است. دیده شده که در مغازه های موبایل فروشی، امکان خرید اپل آیدی برای شما فراهم می شود، یک کارت که روی آن را تراشیده و با یک ایمیل عجیب و غریب و رمزی سخت می توانید از گوشی خودتان استفاده کنید. اما شما هیچ کنترلی روی این اپل آیدی ندارید! نه روی اپل آیدی و نه روی ایمیلی که این اپل آیدی با آن ساخته شده است. هرچه که روی گوشیتان نصب شود، همه اطلاعاتی که در آی کلود (iCloud) می گذارید همه و همه در دسترس صاحب ایمیل خواهد بود، این یعنی سرقت اطلاعات یا همان هک شدن. کافیست صاحب ایمیل رمز اپل آیدی را تغییر دهد، آن موقع است که دیگر گوشی شما نیز به هیچ دردی نخواهد خورد مگر آن که کلی خرج کنید و آن را جیل بریک کنید که پس از آن دیگر گوشی شما تبدیل به یک گوشی قفل شکسته با کلی معایب امنیتی خواهد شد.

enter-your-password-for-apple-id-digidoki

اپل آیدی، دیجی دکی

مشکل دیگر زمانی رخ می دهد که شما فراموش کنید که با چه ایمیلی این اپل آیدی را ساخته اید و رمزتان را نیز فراموش کرده اید. در این حالت نیز فاتحه گوشیتان را بخوانید.

ضمنا فروش کارت اپل آیدی از سوی سازمان مقررات ممنوع و غیرقانونی اعلام شده است!

درمورد تمامی مواردی که در بالا در مورد خطرات اپل آیدی ذکر کردم، متاسفانه مواردی داشتیم که به دیجی دکی مراجعه نموده اند اما همانطور که گفتم کار خاصی نمیشد انجام داد!

خلاصه در انتها به عنوان جمع بندی بگویم که اپل آیدی همچون یک قفل ضدسرقت است که کلیدش را شما تعیین میکنید که دست چه کسانی باشد. مراقب اطلاعات و گوشی خودتان باشید.

تعمیرات موبایل با دیجی دکی


نویسنده : البان
بازدید : 67


burning-note-7-digidoki

بلاخره شرکت کره ای سامسونگ علت آتش گرفتن گوشی های نوت ۷ خود را از بین رفتن لایه عایقی بین کاتد و آند باطریها اعلام کرد. کاتد و آند به ترتیب همان سرهای منفی و مثبت باطری هستند. در این باطریها یا به دلایل انسانی یا به دلایل طراحی ضعیف لایه عایق بین کاتد و آند نازک در نظر گرفته شده است و بر اثر حرارت ذوب شده و از بین می رود و باعث آتش گرفتن باطری و گوشی می شود.

huawei-lg-digidoki

هوواوی و ال جی، دیجی دکی

مسئله مهمتر بعد از مشخص شدن دلیل، نحوه برخورد سامسونگ است. اینکه چگونه می تواند چنین بحرانی را پشت سر بگذارد؟ بعد از آتش گرفتن اتاق یک هتل، بعد از ممنوع الپرواز شدن دارندگان نوت ۷ در تعدادی از شرکتهای هواپیمایی استرالیا، بعد از سوختن دست کودک شش ساله و … حالت پیش آمده درست در زمانی رخ داد که آیفون گوشی جدید خودش را معرفی کرد. البته دوستداران سامسونگ و اندروید شاید تمایلی به آیفون نداشته باشند ولی هوواوی و ال جی دو برند دیگری هستند که در می توانند از این شرایط به عنوان یک فرصت طلایی استفاده کرده و حسابی جای سامسونگ را در عرصه تولید و فروش گوشی های هوشمند بگیرند.


منبع از بلاگ دیجی دکی

 

تعمیرات موبایل  تخصص دیجی دکی است.


نویسنده : البان
بازدید : 381


phone-feedback2-digidoki


وقتی با شخصی سخن می گوییم یک جا نشسته و رودررو با او صحبت می کنیم. اما وقتی با همان شخص تلفنی صحبت می کنیم، اگر تلفن بی سیم باشد، بسته به مدت زمان مکالمه شاید چندصد متر راه برویم، یا اگر جایی نشسته باشیم دائما با شیئی بازی می کنیم یا روی کاغذی طرح می زنیم. آیا تا به حال به این موضوع و دلیل آن فکر کرده اید؟ جالب است بدانید که تمام این کارها همگی دلیل علمی دارند!

phone-feedback-digidoki

راه رفتن و تلفنی صحبت کردن، دیجی دکی

هنگامی که با شخصی رودررو صحبت می کنید، از او دائما بازخورد و فیدبک می گیرید و به صحبتتان با توجه به واکنشهای او ادامه می دهید. اما هنگامی که پشت تلفن صحبت می کنید دیگر خبری از این بازخوردها نیست، برای همین بدن شما واکنش داده و به نوعی برای خودش بازخورد می سازد، راه می روید یا با چیزی سرتان را مشغول می کنید، هرچند که این حرکات معنی خاصی نداشته باشند.

منبع از بلاگ دیجی دکی

 

تعمیرات موبایل  با گارانتی دیجی دکی


نویسنده : البان
بازدید : 71


incoming call DigiDoki

همه ما خیلی راحت در روز چند باری گوشی موبایل خود را برداشته و اقدام به برقراری تماس و صحبت با دیگران می کنیم. بدون اینکه متوجه باشیم که در پس این تماس چه اتفاقاتی می افتد. گاهی هم با پیغام خطا مواجه می شویم و نمی توانیم تماس را برقرار کنیم. در این پست دکی به زبانی ساده درباره این اتفاقات و کلا درمورد شبکه موبایل توضیحاتی به شما خواهد داد.

آنتنهای موبایل (همانهایی که در سطح شهر می بینیم) هرکدام منطقه و مساحتی خاص را پوشش می دهند، که به آن سلول آن آنتن گفته می شود. به خود آنتنها، آنتن (BTS (Base Transceiver Station گفته می شود. با توجه به اندازه سلولها و پوشش دهی آنتنها محل استقرار آنها تعیین می شود. هر آنتن در سلول خودش تعداد محدودی کاربر را پوشش می دهد. برای همین اندازه سلولها با توجه به تراکم جمعیت تغییر می کند.

bts-digidoki

پوشش دکل موبایل، دیجی دکی

هنگامی که گوشی دارای سیم کارت روشن می شود، تلاش می کند تا از کانال کنترل یک کد شناسایی (System Identificatin Code SID) بگیرد. کانال کنترل یک فرکانس خاص است که دکل آنتن و گوشی به واسطه آن با هم ارتباط برقرار می کنند. اگر گوشی نتواند این ارتباط را برقرار کند، پیغام no service روی گوشی ظاهر شده و به اصطلاح از شبکه خارج می باشد. وقتی گوشی یک SID می گیرد کنترل می کند که با SID سیم کارت از یک جنس باشد به این معنا که سیم کارت مربوط به همان کشور است. بعد از موجه بودن، گوشی یک درخواست ثبت می فرستد و دفتر سوئیچینگ موبایل ((Mobile Telephone Switching Office (MTSO) مکان گوشی را در دیتابیس خودش ضبط می کند. این مرکز برای برقرار ارتباط از موقعیت سلولی گوشی ها آگاه است. وقتی تماسی می خواهد برقرار شود، این مرکز موبایلهای مربوطه و فرکانس ارتباطی سلولهای مورد نظر را می داند و گوشی مقصد را به گوشی مبدا متصل کرده ضمن اینکه فرکانسهای مربوطه را به هر دو طرف اطلاع می دهد.

توضیجات ارائه شده برای هنگامی است که تماس گیرنده و تماس پذیرنده، هر دو در سلولهای مربوط به دکل آنتن موبایل خود هستند و از آن خارج نمی شوند. در آینده ای نزدیک در پستی دیگر در مورد تغییر مکان هر یک و اتفاقاتی که در پی آن خواهد افتاد، و همچنین خطراتی که متوجه افراد در حال حرکت است را، برایتان توضیح خواهم داد.

اما نکته ای که دکی به شما توصیه می کند و باید به آن توجه داشته باشید این است، لطفا سعی کنید با گوشیتان کمتر صحبت کنید و حتی الامکان در لحظه برقراری ارتباط گوشی موبایل را کنار گوشتان نگیرید، یعنی صبر کنید تا طرف مقابل پاسخگو شود و بعد موبایل را کنار گوشتان را بگیرید، معمولا در این زمان روی صفحه گوشی یک شمارنده کوچک ظاهر می شود.

منبع از بلاگ دیجی دکی

 

تعمیرات موبایل در محل


نویسنده : البان
بازدید : 69


samsung-galaxy-note-7 DigiDoki


چندی پیش اعلام شد که گوشی های گلکسی نوت ۷ سامسونگ دارای نقص فنی بوده و به شدت داغ و منفجر می شوند. کمی بعدتر علت این موضوع بیان شد که به دلیل مشکلاتی در ساخت باطری های آنها بوده.

و اما حالا خبر خوش به دوستداران سامسونگ و به خصوص گلکسی نوت ۷ سامسونگ: گوشیهای جایگزین وارد بازار شدند. اعلام شد که نزدیک به نیم ملیون گوشی جایگزین به تازگی (۲۱ام سپتامبر) به امریکا رسید و به زودی همه جای دنیا این گوشیهای سالم را خواهند دید.

و اما نشانه های سالم بودن گوشی چیست؟

شرکت سامسونگ برای گوشی های گلکسی نوت ۷ آپدیتی را عرضه کرده که به واسطه آن سالم بودن یا نبودن باطری معلوم خواهد شد. بعد از این آپدیت، چنانچه گوشی شما باطری سالم داشته باشد، نشانگر باطری میزان شارژ را با رنگ سبز نشان خواهد داد و اگر باطری خراب داشته باشد به رنگ سفید. بنابراین اگر نشانگر باطری که در گوشه صفحه نمایش دیده می شود سفید است بلافاصله نسبت به تعویض گوشی اقدام نمایید. در این آپدیت علاوه بر تفاوت رنگ، هر بار که گوشی را روشن می نمایید و یا هربار که برای شارژ شدن به برق می زنید، چنانچه باطری معیوب روی دستگاه شما سوار باشد، خود گوشی پیغام خواهد داد که نسبت به تعویض گوشی اقدام نمایید.

safe-note7-battery-digidoki

باطری سالم نوت ۷، دیجی دکی

باطری های سالم نشانه دیگری هم دارند که شرکت روی آنها یک برچسب کلمه اس چسبانده که البته راههای تشخیص قبلی خیلی مطمئن تر هستند.


منبع از بلاگ دیجی دکی

 

تعمیرات موبایل در مقابل چشمانتان

 


نویسنده : البان
بازدید : 75


عموما استفاده کنندگان از گوشی موبایل، آن را پایین و روی پا و میز کارشان گرفته و سرشان را خم می کنند. اما باید بگویم که این کار بسیار مضر بوده و باعث ایجاد آرتروز گردن خواهد شد. هنگامی که سر به سمت جلو خم می شود، برای ۱۵درجه شیب، ۱۲ کیلوگرم فشار، برای ۳۰درجه خمش، ۱۸کیلوگرم فشار، در شیب ۴۵ درجه ای ۲۲کیلوگرم و در شیب ۶۰ درجه ۲۷کیلوگرم فشار به گردن وارد می آید.


منبع از بلاگ دیجی دکی

 

تعمیرات موبایل در هر مکان در هر زمان با دیجی دکی


منوی راست

درباره سایت

Profile Pic
تعمیرات موبایل البان
اطلاعات کاربری و عضویت سریع

عضو شويد
فراموشی رمز عبور؟



عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد